Brak produktów
Produkt | Ilość | Cena |
---|---|---|
Kolor metalu Kolor drewna Dostawa34 dni Dostawa odbywa się wraz z przekazaniem towaru na krawężnik. W procesie zakupu istnieje możliwość wybrania innych dostawców. |
Style i trendy______
Kategorie
Producenci
Brak producentów
Viscogreen Lux marki Materasso to...
Dostawcy
Brak dostawców
Targi Imm Cologne to jedne z najbardziej cenionych targów w branży. Odbyły się one w Kolonii, w Niemczech w dniach 14-18 stycznia. Wydarzenie prowadzone pod hasłem „Łączenie społeczności” zostało podzielone na trzy segmenty: Home, Sleep oraz Pure (czyli dom, sen oraz czystość). Jednymi z najbardziej innowacyjnych projektów, które zaprezentowano na targach jest nowy plan hal, koncept „The Circles” oraz nowe trendy meblowe na ten rok.
Renomę targów Imm Cologne potwierdza już sama liczba uczestników. W tym roku do udziału zgłosiło się aż 1233 wystawców z całego świata. W tym międzynarodowym wydarzeniu wzięło udział również 7 polskich firm. Wśród firm, które pojawiły się na targach były zarówno duże firmy, jak i ci początkujący w branży. Odwiedzających również było wielu, bo 42000 osób ze 127 krajów. Mimo, iż liczba uczestników spadła w porównaniu do tej sprzed pandemii, to w dalszym ciągu targi w Kolonii wyznaczają trendy wnętrzarskie. Pierwsze tego typu targii wnętrz w Kolonii odbyły się już w 1949 roku i stale się rozwijają. Łączą one projektantów mebli, firmy meblowe, projektantów wnętrz i architektów. Są jednak nie tylko okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy osobami z branży, ale i możliwością inspiracji dla każdego z nas.
Pure obejmuje produkty marek premium i ich najnowsze pomysły. Poza najwyższą jakością, oferują one niespotykany dotąd design mebli oraz praktyczność zastosowania.
Home to zarówno komfort, jak i nowoczesność we wnętrzu. Ich propozycje spełniają oczekiwania konsumentów i mają na celu ułatwianie codziennego funkcjonowania.
Sleep kładzie nacisk na dobry wypoczynek. To nie tylko komfortowe meble do spania, ale i materace, a także akcesoria i dodatki.
Hasło „Connecting Communities”, czyli łączenie społeczności to coś więcej niż słowa. Z tą myślą stworzono konepcję „The Circles” (kręgi). Opiera się ona właśnie na kręgach, czyli takim zaplanowaniu ustawienia targów, dzięki któremu wymiana doświadczeń i kontaktów staje się łatwiejsza.
Kolejne targi w Kolonii odbędą się za rok, od 12 do 16 stycznia 2025. Będzie to okazja by poznać nowe trendy na kolejny rok. Jak bardzo ulegną one zmianie? By się tego dowiedzieć musimy jeszcze trochę poczekać. : ).